8 Haziran 2013 Cumartesi

Örnekler

Örnekler:

"İhtiyacım bir sandalye. "


Yukarıdaki cümlede biz makalede, "bir" bulmak. Bu hoparlör gerekmez bize gösteriyor ki belirli bir sandalye. O olabilir herhangi bir sandalye.

"Ben istiyorum bir elma. "


Yukarıdaki cümlede biz bulmak makale "bir." Bu hoparlör bir istemediğini gösteriyor özel elma. O olabilir herhangi bir elma.

"Ben istiyorum kırmızı elma. "


Yukarıdaki cümlede biz makale "." Bulmak Bu hoparlör istediği bize gösteriyor özel elma.

İngilizce, İngilizce dilbilgisi makalelerin iki türü vardır.

Belirli Madde


"Kesin" "açık, net." anlamına gelir kesin makale isim özel olduğunu söyler. . Belirli bir (ya da bilinen) şey hoparlör görüşmeler İngilizce olarak kesin makale "olduğu . " Örnekler: " Ben aldım araba bozuldu. " "O bir oğlu ve bir kızı var. kızı bir doktordur. " " aktörler gerçekten çok iyi. " "Ben hatırlıyorum biz ilk tanıştığımız gün ". "" tekil ve çoğul hem isimlerden önce kullanılabilir. Örnekler: " Çiçek ona verdi çok güzeldi. " " çiçekler üzerinde tablo güzel. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder