8 Haziran 2013 Cumartesi

İngilizce'de Kurallar Nelerdir

1.O şey her veya herhangi bir anlama varsa uncu maddesi ile bir uncount isim kullanın.
Yardıma ihtiyacım var!
Ben peynir yemem.
Müzik sever misiniz?
2. Kullandığınız bu şey belirli bir örnek hakkında konuşurken bir uncount isim ile.
Dün bana verdi yardım için teşekkürler.
Ben peynir yemek yoktu. Yeşil oldu!
Onlar dans oynanan müzik gibi mi?
3. Genellikle kullanmak bir / bir bir sayı isim ile söylemek ilk kez ya da isim yazın.
Ben bir kalem alabilir miyim, lütfen?
Bahçede bir kedi var!
Bir mp3 çalar var mı?
4. Kullandığınız sayısı isimler ile ikinci ve sonraki size isim kullanmak kez, ya da dinleyici zaten ne başvuruyorsunuz (belki o şey sadece bir olduğu için) bilir.
Ben dün ödünç kalem nerede?
Ben kedi yeni komşular aittir düşünüyorum.
Ben mp3 çalar düştü ve kırdı.
Kapıyı kapattı Lütfen!
5. O şey her veya herhangi demek eğer hiçbir yazı ile çoğul sayısı isim kullanın.
Ben köpekleri sevmiyorum.
Kişinin çocuk var mı?
Ben soru ihtiyacım yok. Bana cevap ver!
6. Yukarıdaki kurallar olup olmadığını uygulamak veya isim önünde bir sıfat yoktur.
Ben Alman peynir yemem.
Ben kırmızı bir kalem alabilir miyim, lütfen?
Bahçede çok büyük bir kedi var!
Ben küçük, gürültülü çocuk sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder